[歌詞翻譯] Red - Gone 去世的時候


作詞/作曲:Jason McArthur / Anthony Armstrong / Robert Graves 
翻譯:林笑

Disappear, without a trace
消失無蹤,連痕跡都沒留下
A treasure lost, I can't replace
寶藏遺失,我沒有什麼可替換
The only piece that still remains
僅剩的仍然保留著的那一些
Is in these scars, is in this pain
在傷疤裡,在痛苦裡

I want to save it all
我想挽救一切
I want to take it all
我想帶走一切
My heart is holding on
我的心準備好
I bleed, I bleed for love
我犧牲,為了愛而流血

When I'm gone
當我死去時
When I fade away
當我消逝了
Is the air I breathe my only legacy?
我吸的那口氣是我唯一的遺產嗎?
When I'm gone
當我去世的時候

In the dark, I am a flame
在黑暗裡,我是一朵火花
A passing light, all in vain
通行號誌,都是徒勞
I feel the pull, I feel a change
我感到一股拉力,我感到一種改變
It's over now, it slips away
現在一切結束了,一切離去

I want to save it all
我想挽救一切
I want to take it all
我想帶走一切
My heart is holding on
我的心準備好
I bleed, I bleed for love
我犧牲,為了愛而流血

When I'm gone
當我死去時
When I fade away
當我消逝了
Is the air I breathe my only legacy?
我吸的那口氣是我唯一的遺產嗎?
When I'm gone
當我去世的時候

When I'm gone
當我死去時
When I'm gone
當我死去時

I want to save it all
我想挽救一切
I want to take it all
我想帶走一切
My heart is holding on
我的心準備好
I bleed, I bleed for love
我犧牲,為了愛而流血

When I'm gone
當我死去時
When I fade away
當我消逝了
Is the air I breathe my only legacy?
我吸的那口氣是我唯一的遺產嗎?
When I'm gone
當我去世的時候

When I'm gone
當我死去時
When I'm gone
當我死去時

留言