[歌詞翻譯] Starset - Halo 光暈




作詞/作曲:Dustin Paul Bates / Rob Hawkins
翻譯:林笑


I can see you running, running
我能看見你奔跑、奔跑
Every night from the same darkness
在每個夜晚在同樣的黑暗中
It's coming, coming
黑夜降臨、降臨
But you are not alone
但你並不孤單
If you just say the word
只要你說出那個字
I'll be there by your side
我就會出現在你身旁
You make me more
你讓我變得更好
You make me superhuman
你讓我變得無所不能
And if you need me to
如果你需要我的話
I will save you
我會拯救你的

Send out the signal and I'll fly low
發出信號我便會降落
If it means the death of me, I won't let go
即使這意味著我的死亡,我也不會放手
And if I'm lost in the world's shadows
而如果我迷失在世界的陰影中
I'll use the light that comes to me
我會用那道照亮我的光芒
From your halo
來自你的光暈
Your halo
你的光暈
Halo
光暈

When you're backed against the wall
當你背對著牆外
I could be the one who's always there to break your fall
我總是會成為那個防止你墜落的人
You are not alone
你不孤單
You're the sun, you're the day
你是陽光,你是白晝
The light that guides me through
你是那道指引我的光
Never run, run away
永不離去,永不逃跑
I will save you
我會去拯救你

Send out the signal and I'll fly low
發出信號我便會降落
If it means the death of me, I won't let go
即使這意味著我的死亡,我也不會放手
And if I'm lost in the world's shadows
而如果我迷失在世界的陰影中
I'll use the light that comes to me
我會用那道照亮我的光芒
From your halo
來自你的光暈

Send out the signal and I'll fly low
發出信號我便會降落
If it means the death of me, I won't let go
即使這意味著我的死亡,我也不會放手
And if I'm lost in the world's shadows
而如果我迷失在世界的陰影中
I'll use the light that comes to me
我會用那道照亮我的光芒
From your halo
來自你的光暈

And if I'm lost in the world's shadows
而如果我迷失在世界的陰影中
I'll use the light that comes to me
我會用那道照亮我的光芒
Your halo
你的光暈
Your halo
你的光暈
Your halo
你的光暈

I won't let go [x5]
我不會放手的

And if I'm lost in the world's shadows
而如果我迷失在世界的陰影中
I'll use the light that comes to me
我會用那道照亮我的光芒
From your halo
來自你的光暈
Your halo
你的光暈
Your halo
你的光暈

留言