[歌詞翻譯] Starset - Telepathic 心電感應



作詞/作曲:Dustin Paul Bates / Rob Graves / Daniel Ticotin / Jeff Halavacs
翻譯:林笑

And if I had my way
若照我的方法來
I would run to the rescue
我會前來營救
It never works that way
但事情從未如此順心
When you call a bluff
當你向我叫囂時

Oh, all the fools rush in
哦,所有愚蠢的人下場
It's a battle to surround you
這是場圍繞你的戰役
And all the fools want in
所有蠢蛋都想入你的眼
But I'm not giving up
但我是不會放棄的

I don't wanna let you go
我不想放棄你
But I can't stand to watch this
但我也無法坐視不管
I don't wanna let you know
我不想讓你知曉
But you can read my mind
但你能看透我的一切

I feel it all the time
我無時無刻想啊
Felt it all around you
想著關於你的一切
You had me under spell right from the start
你從開始就讓我猜不透
I don't have a telepathic heart
我沒有能讀心的能力
Telepathic
心電感應

Blind, I fall into the line
蒙蔽雙眼,我陷入看不清的困境
That's waiting just to get you
等待只為了你的到來
But I don't ever know just what we are
但我甚至不明白我們這樣究竟算什麼
I don't have a telepathic heart
我沒有能讀心的能力
Telepathic
心電感應

Look inside my brain
看進我的腦海裡
You know what I want before I tell you
在我開口前你就知道我要什麼
Give me the words to say to make it enough
給我說點什麼就足夠了
Don't want your star-crossed fate
不要你那運氣不好的命運
You are the sun, I am the full moon
你若是太陽,我便是滿月
Don't leave me lost in vain
別留我迷失在虛無中
I can be what you want
我能變成你要的樣子的

I don't wanna let you go
我不想放棄你
But I can't stand to watch this
但我也無法坐視不管
I don't wanna let you know
我不想讓你知曉
But you can read my mind
但你能看透我的一切

I feel it all the time
我無時無刻想啊
Felt it all around you
想著關於你的一切
You had me under spell right from the start
你從開始就讓我猜不透
I don't have a telepathic heart
我沒有能讀心的能力
Telepathic
心電感應

Blind, I fall into the line
蒙蔽雙眼,我陷入看不清的困境
That's waiting just to get you
等待只為了你的到來
But I don't ever know just what we are
但我甚至不明白我們這樣究竟算什麼
I don't have a telepathic heart
我沒有能讀心的能力
Telepathic
心電感應
Telepathic
心電感應
Telepathic
心電感應

And you always turn away
而你總是打發我
Back to the start when I break through
在我努力靠近你時讓一切退回原點
You can run, you can run away
你能跑、跑的遠遠地
I will wait in the dark for you
我會在黑暗中等待你
Shoulda never fell this way
永遠不該落到這個地步啊
Cause you're the sun and I'm just a moon
因為你是太陽而我只是月亮
I'm in the dark 'till you light the way
我在夜色中直到你點亮世界
Cause I'm see through
因為我看穿了
You can read my mind
你能讀懂我的一切

I feel it all the time
我無時無刻想啊
Felt it all around you
想著關於你的一切
You had me under spell right from the start
你從開始就讓我猜不透
I don't have a telepathic heart
我沒有能讀心的能力
Telepathic
心電感應

Blind, I fall into the line
蒙蔽雙眼,我陷入看不清的困境
That's waiting just to get you
等待只為了你的到來
But I don't ever know just what we are
但我甚至不明白我們這樣究竟算什麼
I don't have a telepathic heart
我沒有能讀心的能力
Telepathic
心電感應
Telepathic
心電感應
Telepathic 
心電感應

留言