[歌詞翻譯] Ludvig Forssell - BB's Theme feat.Jenny Plant







Featuring:Jenny Plant
Produced:Keith Leary, Peter Scaturro & Ludvig Forssell
翻譯:林笑

See the sunset
看見落日
The day is ending
這天就要結束
Let that yawn out
你能打個哈欠
There's no pretending
不再掩飾自己

I will hold you
我會接住你
And protect you
保護著你
So let love warm you
就讓愛溫暖你
Till the morning
直到天明

I'll stay with you
我會在你身旁
By your side
伴你左右
Close your tired eyes
闔上你疲憊的眼
I'll wait and soon
我等待著,而很快
I'll see your smile in a dream
我會在夢中看見你的笑顏
And I won't wake before you go
而我 在你離開前不會先醒來
And I still hear your heartbeat
而我 仍傾聽你的心跳聲

Feel the wind rise
感受風的起伏
Adorned without you
沒有你來點綴
Watch that star die
仰望星星殞落
Eons without you
沒有你的永世

I'll stay with you
我會在你身邊
In your mind
在你心裡
Every single day
每個日昇日落
I'll wait and soon
我等待著,而很快
We're stranded on the beach
我們擱淺於沙灘上
In our dream
在我們的夢裡

We left too soon
我們離別得太快
But in our lies
但在我們的謊言裡
There's a truth to find
找得到一絲真實
The air is new
新鮮的空氣
But, tomorrow we must reach forth
但,明天我們必須探向未來
To be heard
被聽見

See the sunset
看見落日
The day is ending
這天就要結束
Let your heart stop
讓你的心停止跳動
See the sunset
看見落日
See the sunset
看向落日

Oh, I'll try to stay with you
哦我 會試著伴你左右
Oh, I won't stray away from the truth
哦我 不會在真理的路上迷失
And I
而我
And I still want to love on you
而我 仍然想愛著你
And I
而我

See the sunset
看見落日了
The day is ending
這天就要結束

留言